[ FOTO INSPIRERT ]

Jeg er den første til å innrømme at jeg elsker kamera og alle andre tekniske finesser, men har så og si aldri lest hele manualen når disse finessene kommer i hus. Med flere fotointerresterte familiemedlemmer, har jeg ikke latt meg skremme av å legge ut heller dårlige bilder – jeg er jo tross alt lillesøster – og lillesøstre kan godt være litt dårligere på visse ting, og allikevel få ros 🙂

MEN….

Nå lover jeg å ta frem speilrefleksen igjen, og sette meg inn i allefall den manualen. Slutt på iPhone bilder – iallefall litt slutt. I morgen den dag, skal jeg ut og leke med kameraet og teste ut alt som ikke har med automat- innstilling å gjøre….

Jeg har vært så heldig å få være med på fotokurs via NIB og Staples i Oslo, der jeg lærte mye jeg ikke kunne fra før! Kjenner jeg er ordentlig inspirert, og kan nesten ikke vente med å teste ut kameraet ordentlig for første gang på tre år 🙂

5 thoughts on “[ FOTO INSPIRERT ]

  1. Trengte absolutt dette kurset Ingrid, og selv om man ikke skulle tro det, er det en kunst å ta gode bilder i Beppehuset – for mye lys, selv om jeg ikke skal klage 🙂 Gleder meg til reportasjen i KK 🙂

Legg igjen en kommentar

