[ FAVORITT KOPP OG FOTOKURS ]

Høstværet har kommet til fjorden, og dunkåpa er tatt frem.
Tid for lange gode kvelder, og endelig litt tid til kaffeslaberas med gode venninder 🙂
Kjenner at jeg faktisk koser meg i dette inneværet med tente lys og fyr i ovnen.

Favorittkoppen kommer fra en kjær venninde, og siden jeg elsker kopper uten hank, var denne et kjærkomment tilskudd til Beppehuset!

Jeg er så heldig å ha fått plass på fotokurs via NIB, og skal til Oslo i slutten av oktober på Staples!!!

Jeg gleder meg som en unge, til å endelig lære å bruke det ordentlige kameraet, og ikke minst til å møte flere bloggere 🙂 Flere som har fått plass??

4 thoughts on “[ FAVORITT KOPP OG FOTOKURS ]

Legg igjen en kommentar

