[ NYTT RETROFAT OG KAFFEKOS ]

I høstferien, var vi innom den lokale brukthandelen i Kragerø – der jeg alltid finner små skatter. Desverre, sender de alt av retrosengesett og vattepper videre, og de har tydeligvis ikke forstått verdien av å heller selge dette til oss retroelskere for en grei pris….

Jeg endte opp med et nyt fat, som passer perfekt til det nymalte spisestuebordet! Med solskinn ute,  hjemmebakte eplemuffins, fri-formiddag og hyggelig kaffebesøk kan man ikke annet enn å smile!

Har dere gjort noen gode loppisfunn i ferien?

Beppeklem

PS: Minner om nye stoffpakker i min lille shop, som du finner link til øverst på siden til høyre 🙂 

4 thoughts on “[ NYTT RETROFAT OG KAFFEKOS ]

  1. Jupp, jeg har gjort noen kupp i høstferien ;)Vi var en tur i Danmark, og mens de andre var på badelanddro mor på bruktbutikk…hehe. Man må da ha prioriteringene i orden.Tapeten under her er bare rålekker!Forresten så kjenner jeg flere som er hekta på instagram.Glemmer helt at det finnes blogger jeg. Nei, da. Men det er lettvint altså.Fort og gæli :)Siw

Legg igjen en kommentar

